Documentul de confirmare pentru depunere la ANAF
Pentru a putea depune online declarații fiscale în formă electronică sau accesa SPV, este necesară în primul rând obţinerea documentului de confirmare, urmând paşii următori:
Accesați confirmare.certsign.ro și autentificați-vă cu certificatul emis de certSIGN;
Descărcați și semnați electronic documentul de confirmare, urmând indicațiile disponibile pe confirmare.certsign.ro sau aici.
După obținerea documentului de confirmare procesat (semnat electronic de dvs. și de certSIGN), acesta poate fi utilizat la înregistrare pentru depunerea declaraţiilor fiscale sau acces în SPV.
IMPORTANT! Paşii de urmat pentru obţinerea documentului de confirmare în cazul deţinerii unui certificat calificat de semnătură electronică la distanţă Paperless se regăsesc AICI.
Vedeți și articolul Obținerea documentului de confirmare
Accesați confirmare.certsign.ro și autentificați-vă cu certificatul emis de certSIGN;
Descărcați și semnați electronic documentul de confirmare, urmând indicațiile disponibile pe confirmare.certsign.ro sau aici.
După obținerea documentului de confirmare procesat (semnat electronic de dvs. și de certSIGN), acesta poate fi utilizat la înregistrare pentru depunerea declaraţiilor fiscale sau acces în SPV.
IMPORTANT! Paşii de urmat pentru obţinerea documentului de confirmare în cazul deţinerii unui certificat calificat de semnătură electronică la distanţă Paperless se regăsesc AICI.
Vedeți și articolul Obținerea documentului de confirmare
Actualizat în: 25/09/2024
Mulțumim!