Obținerea documentului de confirmare pentru ANAF
Documentul de confirmare trebuie depus la ANAF după ce a fost semnat de titularul certificatului pentru semnătura electronică și de emitentul certificatului, certSIGN, în acest caz.
Documentul se obține simplu și rapid din platforma certSIGN . Oricând și de câte ori este necesar . Ai nevoie doar de certificatul digital calificat pentru semnătură electronică. Descarci documentul precompletat cu datele tale. Îl semnezi electronic. Transmiți documentul semnat pentru a fi contrasemnat automat de certSIGN. Primești documentul de confirmare semnat de certSIGN. Toate acțiunile în aceeași platformă.
Detaliat, pentru obținerea documentului de confirmare trebuie să parcurgi următoarele etape, în această ordine:
conectează TOKEN-ul la calculator SAU deschide aplicația paperLESS vTOKEN (dacă ai certificat în CLOUD);
Dacă ești la prima utilizare a certificatului, instalează aplicația de management pentru TOKEN-ul fizic ( vezi detalii) SAU instalează aplicația tokenului virtual, paperLESS vTOKEN, și configurează accesul în platforma webSIGN pentru certificatul în CLOUD ( vezi detalii);
accesează confirmare.certsign.ro și autentifică-te folosind certificatul.
Descarcă documentul de confirmare precompletat. Fișierul descărcat are denumirea prenume_nume.pdf (exemplu: ( mihai_ionescu.pdf ).
Păstrează browser-ul deschis pentru a putea continua procedura;
Semnează electronic documentul în aplicația Adobe Reader folosind certificatul digital de la certSIGN. Încarcă înapoi, în platforma de confirmare certSIGN, documentul pe care l-ai semnat. Folosește butonul Încarcă;
Din aceeași pagină, descarcă documentul final procesat automat de certSIGN, în mai puțin de 5 minute. Documentul de confirmare procesat (contrasemnat) este salvat automat în folderul destinat descărcărilor de pe calculator cu denumirea confirmare.pdf.
Urmărește unul dintre aceste tutoriale, în funcție de tipul de semnătură pe care îl ai:
Certificat stocat pe TOKEN - vezi tutorial pentru obținerea documentului de confirmare
Certificat stocat in CLOUD - vezi tutorial pentru obținerea documentului de confirmare.
Documentul se obține simplu și rapid din platforma certSIGN . Oricând și de câte ori este necesar . Ai nevoie doar de certificatul digital calificat pentru semnătură electronică. Descarci documentul precompletat cu datele tale. Îl semnezi electronic. Transmiți documentul semnat pentru a fi contrasemnat automat de certSIGN. Primești documentul de confirmare semnat de certSIGN. Toate acțiunile în aceeași platformă.
Detaliat, pentru obținerea documentului de confirmare trebuie să parcurgi următoarele etape, în această ordine:
conectează TOKEN-ul la calculator SAU deschide aplicația paperLESS vTOKEN (dacă ai certificat în CLOUD);
Dacă ești la prima utilizare a certificatului, instalează aplicația de management pentru TOKEN-ul fizic ( vezi detalii) SAU instalează aplicația tokenului virtual, paperLESS vTOKEN, și configurează accesul în platforma webSIGN pentru certificatul în CLOUD ( vezi detalii);
accesează confirmare.certsign.ro și autentifică-te folosind certificatul.
Descarcă documentul de confirmare precompletat. Fișierul descărcat are denumirea prenume_nume.pdf (exemplu: ( mihai_ionescu.pdf ).
Păstrează browser-ul deschis pentru a putea continua procedura;
Semnează electronic documentul în aplicația Adobe Reader folosind certificatul digital de la certSIGN. Încarcă înapoi, în platforma de confirmare certSIGN, documentul pe care l-ai semnat. Folosește butonul Încarcă;
Din aceeași pagină, descarcă documentul final procesat automat de certSIGN, în mai puțin de 5 minute. Documentul de confirmare procesat (contrasemnat) este salvat automat în folderul destinat descărcărilor de pe calculator cu denumirea confirmare.pdf.
Urmărește unul dintre aceste tutoriale, în funcție de tipul de semnătură pe care îl ai:
Certificat stocat pe TOKEN - vezi tutorial pentru obținerea documentului de confirmare
Certificat stocat in CLOUD - vezi tutorial pentru obținerea documentului de confirmare.
Actualizat în: 03/01/2025
Mulțumim!