Articole despre: Utilizare

Semnarea unui document PDF care conține câmp pentru semnătură

Semnarea electronică a unui document PDF care conține câmp de semnătură este realizată în funcție de versiunea Adobe Reader.
Identificarea versiunii Adobe Reader

Adobe Acrobat Reader DCAdobe Reader XI
1. Deschideți documentul PDF în Adobe Acrobat Reader DC. Completați datele din document (dacă nu sunt deja completate) și dați click în câmpul de semnătură electronică. Din fereastra Sign with a Digital ID, selectați certificatul de tip Windows Digital ID cu care doriți să semnați şi dați click pe butonul Continue.1. Deschideți documentul PDF în Adobe Reader XI. Completați datele din document (dacă nu sunt deja completate) și dați click în câmpul de semnătură electronică. Din fereastra Sign Document, selectați certificatul cu care doriți să semnați şi dați click pe butonul Sign.
! Dacă aveţi mai multe certificate, selectaţi certificatul pe care doriți să îl folosiți pentru semnarea documentului. Asigurați-vă că în câmpul Issued by (Emis de) apare certSIGN Qualified CA sau certSIGN Qualified 2023 RSA CA.! Dacă aveţi mai multe certificate, deschideți lista cu certificate de la Sign As. Selectaţi certificatul pe care doriți să îl folosiți pentru semnarea documentului. Asigurați-vă că în câmpul Issued by (Emis de) apare certSIGN Qualified CA sau certSIGN Qualified 2023 RSA CA.
! Dacă documentul pe care doriți să îl semnați este o declarație sau un bilanț, aceste documente au cel puțin unul dintre butoanele Deblocare și Validare. Trebuie să apăsați întâi aceste butoane pentru a activa câmpul de semnare.! Dacă documentul pe care doriți să îl semnați este o declarație sau un bilanț, aceste documente au cel puțin unul dintre butoanele Deblocare și Validare. Trebuie să apăsați întâi aceste butoane pentru a activa câmpul de semnare.
2. În fereastra următoare, dați click pe butonul Sign, apoi alegeți locația din calculator unde se va salva documentul şi introduceți codul PIN (= parola) cu care utilizați tokenul. . După introducerea PIN-ului, semnătura electronică va apărea în câmpul de semnare.2. În fereastra următoare, alegeți locația din calculator unde se va salva documentul şi introduceți codul PIN (= parola) cu care utilizați tokenul. După introducerea PIN-ului, semnătura electronică va apărea în câmpul de semnare.

Actualizat în: 24/09/2024

Acest articol ți-a fost de ajutor?

Lasă-ne părerea ta

Anulează

Mulțumim!