Articole despre: Instalare sau configurare

REconfigurare mecanism utilizare certificat în CLOUD

Din platforma paperLESS poate fi solicitată oricând refacerea sincronizării dintre aplicația pentru semnare și aplicația pentru autorizare a semnăturilor.
Solicitarea poate fi făcuta dacă este întâlnită una dintre aceste situații: link-ul initial pentru configurarea mecanismului a expirat, sincronizarea celor două aplicații nu s-a realizat ori nu s-a finalizat sau telefonul a fost schimbat și codul de autorizare nu mai este acceptat.

Înainte de a parcurge pașii de configurare, verificați că atât pe calculator, cât și pe telefon să aveți data și ora corecte și time zone sincronizat cu serverul global de timp aferent locației dvs. Pentru România este Athena / București (UTC + 02). Puteți verifica ora exactă accesând link-ul: https://time.is

Pentru resincronizare parcurgeți pașii de mai jos::
Deschideți platforma paperLESS webSIGN folosind browser-ul Google Chrome. Accesați opțiunea Configurare și alegeți opțiunea Resetați TOTP.


Apăsați butonul Resetați mecanismul TOTP și se va deschide pagina de sincronizare.


Derulați pagina până jos, introduceți codul primit prin SMS la solicitarea resetării mecanismului TOTP, bifați că aveți instalată aplicația de autorizare și apăsați Continuă.
—— ○ Dacă nu aveți niciuna dintre aplicațiile de autorizare instalată pe telefon, atunci instalați una dintre cele doua aplicații recomandate.
—— ○ Dacă aveți deja una instalată, ștergeți contul certSIGN paperLESS creat în această aplicație.



Folosind aplicația pentru autorizare instalata pe telefon, scanați codul QR afișat pe ecranul calculatorului. Pe telefon se va afișa un cod ce trebuie introdus apoi în aceeași pagina a aplicației paperLESS webSIGN. Apăsați Trimite codul.



Astfel, configurarea mecanismului de semnare este finalizată și veți fi redirectat către platforma pentru încărcarea și semnarea documentelor.

Actualizat în: 22/04/2025

Acest articol ți-a fost de ajutor?

Lasă-ne părerea ta

Anulează

Mulțumim!