Articole despre: Instalare sau configurare

Configurarea Authenticator pe un nou telefon

După achiziţia semnăturii electronice calificate în CLOUD, se parcurg cele două procese de configurare – a soluţiei de autorizare (aplicaţia Google Authenticator sau Microsoft Authenticator instalată pe smartphone) şi a contului tău de cloud din platforma paperLESS webSIGN. La finalul parcurgerii celor două procese, contul tău de cloud va fi configurat complet, inclusiv legătura cu aplicaţia Authenticator instalată pe dispozitivul mobil.

În cazul schimbării smartphone-ului, este necesară parcurgerea următorilor paşi:
Deschideți platforma paperLESS webSIGN folosind browser-ul Google Chrome. Accesați opțiunea Configurare și alegeți opțiunea Resetați TOTP.


Apăsați butonul Resetați mecanismul TOTP și se va deschide pagina de împerechere.


Derulați pagina până jos, introduceți codul primit prin SMS la solicitarea resetării mecanismului TOTP, bifați că aveți instalată aplicația de autorizare și apăsați Continuă.
—— ○ Dacă nu aveți niciuna dintre aplicațiile de autorizare instalată pe telefon, atunci instalați una dintre cele doua aplicații recomandate.
—— ○ Dacă aveți deja una instalată, ștergeți contul certSIGN paperLESS creat în această aplicație.



Folosind aplicația pentru autorizare instalata pe telefon, scanați codul QR afișat pe ecranul calculatorului. Pe telefon se va afișa un cod ce trebuie introdus apoi în aceeași pagina a aplicației paperLESS webSIGN. Apăsați Trimite codul.



Astfel, configurarea mecanismului de semnare este finalizată și veți fi redirectat către platforma pentru încărcarea și semnarea documentelor.

Actualizat în: 22/04/2025

Acest articol ți-a fost de ajutor?

Lasă-ne părerea ta

Anulează

Mulțumim!